« Vol.11:サービスショット!!! | Main | 韓国ソウル2日間公演無事終了しました。私としては初めてのステージからのムービーつきです!!! »

Vol.12:まとめその1(P174)

そろそろまとめになります。P174以降の曲を作る例として、以前にも紹介した福岡市営地下鉄七隈線開業イベントにおいて作曲したものを全編ご紹介いたします。Onchi2_13
「P174.mpg」をダウンロード

|

« Vol.11:サービスショット!!! | Main | 韓国ソウル2日間公演無事終了しました。私としては初めてのステージからのムービーつきです!!! »

Comments

Hello, Minoru san. I'm Your big fan from Taiwan. I watched a lot of Casiopea's Performs from Youtube and etc a long ago and I especially like you^_^. I wonder if I post this comment at a right place...(If no, I apologize!)
I tried to copy and practice your solos, but I can't get some of their chords...for example, at this video (http://tw.youtube.com/watch?v=qmIgrY0GSzo&feature=related), would you please teach me how to get the chord from 4:20? I tried and tried a lot of time but still can't catch it...I'll be very appreciated if you can give me some hint ^_^
At last, I am very happy that I finnaly found your HP!!So that I can have some chance to talk to you!! I really like you!!
Thank you for creating lots of music for us!!

Posted by: CasiopeaLover | July 08, 2008 at 02:26

七隈線…というよりは…

とってもオシャレな映画の地下鉄での
ワンシーンで登場しそうな感じの曲ですよね~

すごく楽しめました(^_^)/''

Posted by: Ryosuke♪ | July 07, 2006 at 13:46

わたしもこの本買いましたぁ。
shunちゃんのコメントここに・・・
では

Posted by: さいとー | June 20, 2006 at 17:37

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



« Vol.11:サービスショット!!! | Main | 韓国ソウル2日間公演無事終了しました。私としては初めてのステージからのムービーつきです!!! »